Новини вітрильного спорту

Змагання, чемпіонати, огляд новин та подій

Що заважає керівництву ДЮСШОРзВС жити доброчесно

Створення закритого середовища на березі Собачого гирла, що в Оболонському районі міста Києва, за задумом керівника ДЮСШОРзВС, який саме там знаходиться (за адресою: м. Київ, вул. Прирічна, 30) передбачає створення елітного закритого яхт-клубу замість дитячої вітрильної школи. Звернемо увагу на те, що земельна ділянка була передана в оренду тодішній профспілковій організації лише за умови збереження профілю діяльності, тобто дитячої спортивної школи з вітрильництва.

Зведення бетонного паркану навколо дитячої вітрильної школи, тому підтвердження. І ні які закони, кодекси їм не заважають. Впевненість в безкарності породжує злочинців, яким жажда наживи перед усе.  Наведемо окремі норми законодавства.

Земельний кодекс України (витяг)

Стаття 60. Прибережні захисні смуги

1. Вздовж річок, морів і навколо озер, водосховищ та інших водойм з метою охорони поверхневих водних об'єктів від забруднення і засмічення та збереження їх водності встановлюються прибережні захисні смуги.

2. Прибережні захисні смуги встановлюються по берегах річок та навколо водойм уздовж урізу води (у меженний період) шириною:

а) для малих річок, струмків і потічків, а також ставків площею менш як 3 гектари - 25 метрів;

б) для середніх річок, водосховищ на них, водойм, а також ставків площею понад 3 гектари -

50 метрів;

в) для великих річок, водосховищ на них та озер - 100 метрів.

При крутизні схилів більше трьох градусів мінімальна ширина прибережної захисної смуги подвоюється.

Стаття 61. Обмеження у використанні земельних ділянок прибережних захисних смуг уздовж річок, навколо водойм та на островах

1. Прибережні захисні смуги є природоохоронною територією з режимом обмеженої господарської діяльності.

2. У прибережних захисних смугах уздовж річок, навколо водойм та на островах забороняється:

а) розорювання земель (крім підготовки ґрунту для залуження і залісення), а також садівництво та городництво;

б) зберігання та застосування пестицидів і добрив;

в) влаштування літніх таборів для худоби;

г) будівництво будь-яких споруд (крім гідротехнічних, навігаційного призначення, гідрометричних та лінійних), у тому числі баз відпочинку, дач, гаражів та стоянок автомобілів;

ґ) влаштування звалищ сміття, гноєсховищ, накопичувачів рідких і твердих відходів виробництва, кладовищ, скотомогильників, полів фільтрації тощо;

д) миття та обслуговування транспортних засобів і техніки.

З огляду цих вимог Земельного кодексу, будівництво будь яких споруд на березі водойм незаконні. За Цивільним кодексом до нерухомих речей (нерухоме майно, нерухомість) належать земельні ділянки, а також об’єкти, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких є неможливим без їх знецінення та зміни їх призначення (частина 1 статті 181).Кодекс використовує термін «нерухоме майно» до житлових будинків, будівель та споруд (стаття 331 та 376), отже, виходячи з цих статей споруди є нерухомим майном. Законом України «Про благоустрій населених пунктів» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2807-15) (частина 2 стаття 21. Елементи благоустрою) огорожі, ворота, ґрати віднесені до малих архітектурних форм, а розміщення малих архітектурних форм здійснюється відповідно до цього Закону за рішенням власника об’єкта благоустрою з дотриманням вимог законодавства, державних стандартів, норм і правил.Навіщо вдаємось до таких юридичних подробиць? Для розуміння такого явища як паркани на березі водойм, які унеможливлюють вільний доступ громадян до водних об’єктів і це не тільки до офіційних пляжів, а й до всіх берегів річок та озер. Тому що встановлення парканів на березі є незаконними та повинні бути знесені, а ті хто їх побудував ще повинні сплатити шкоду завдану таким будівництвом.Для боротьби з цим явищем був нещодавно прийнятий Закон України № 0869 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення безперешкодного доступу громадян до узбережжя водних об'єктів для загального водокористування», який пролежав у Верховній Раді з 2015 року. Цей закон передбачає внесення змін до Водного і Земельного кодексів України, Кодексу про адміністративні правопорушення, Закону «Про місцеве самоврядування в Україні» та Закон «Про місцеві державні адміністрації». Зміни до Водного кодексу передбачають доповнення (ст. 47) положенням, що забороняє обмеження загального водокористування, в зв'язку з наданням прибережних захисних смуг (пляжних зон) в користування юридичним або фізичним особам. З цього виходить, що навіть якщо комусь надано в користування об’єкти чи земельні ділянки біля водойм, доступ до води цими особами повинен бути забезпечений. Тобто ст. 88 Водного кодексу та ст. 60 Земельного кодексу гарантують громадянам безперешкодний і безоплатний доступ до узбережжя морів, морських заток, лиманів і островів у внутрішніх морських водах в межах пляжних зон, а також до узбережжя річок, водойм і островів для загального водокористування, а також те, що перешкоджання такому доступу є підставою для припинення права користування землями прибережних захисних смуг, якщо таке право надано юридичним або фізичним особам. рім того, ст. 61 і ст. 62 Земельного кодексу України доповнили положеннями про те, що в прибережних захисних смугах не допускається влаштування огорожі або інших конструкцій, що перешкоджають доступу громадян до узбережжя водних об'єктів. Також доповнення до зазначених статей передбачають механізм демонтажу таких і огорож або інших конструкцій за рахунок їх власників (осіб, які їх встановили). А зміни в ст. 110 Водного кодексу та ст. 60 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачають встановлення адміністративної відповідальності за неправомірне обмеження безперешкодного і безкоштовного доступу громадян до узбережжя водних об'єктів для загального водокористування. Одночасно внесені зміни в ст. 33 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та ст. 21 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», якими передбачено надання виконавчим органам сільських, селищних, міських рад та місцевих державних адміністрацій повноважень щодо забезпечення безперешкодного і безкоштовного доступу громадян до узбережжя водних об'єктів для загального водокористування. Виходячи з норм прийнятого Закону огородження (паркани) або інші конструкції, встановлені до набрання чинності закону і перешкоджають доступу громадян до узбережжя водних об'єктів, підлягають демонтажу протягом двох місяців з дня набрання чинності закону. Так що, шановні громадяни, якщо паркани заважають пройти вздовж берега до води звертайтесь до місцевих органів самоврядування і порушників оштрафують та примусять знести незаконні паркани. Продовжуючи тему незаконної діяльності керівництва ДЮСШОРзВС звернемо увагу на ще деякі протизаконні дії, які здійснюються на території школи. В наведеній вище статті 61 Земельного кодексу також встановлені інші обмеження щодо господарської діяльності в прибережних смугах, а саме будівництво будь-яких споруд, у тому числі гаражів та стоянок автомобілів. На фото чітко видно вказівник до стоянки машин, що є порушенням закону, але керівництву школи на це наплювати, раз замовили такий вказівник. Також п. 9) ч. 1 ст. 16 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» встановлені обмеження при використанні об’єктів, які розташовані на березі водойм, а саме забороняється: здійснювати ремонт, обслуговування та миття транспортних засобів, машин, механізмів у не відведених для цього місцях

@майстерні та паркани

{source}

<iframe width="1189" height="670" src="https://www.youtube.com/embed/70JK0USFos0" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

{/source}

Що заважає керівництву ДЮСШОРзВС жити доброчесно – жадібність, а навіщо займатись розвитком дитячого вітрильного спорту, якщо можна лише обслуговувати інтереси можновладців чи забезпечених громадян, надаючи їм послуги, створюючи лише їм умови для дозвілля, а інші зачекають. Але громадськість пильнує за такими «ділками» і не дасть обирати наших дітей, лишати їх доступу до вітрильництва, до мрій.

Пошук