Легкий та динамічний човен

Озброїти "Лазер" до гоночного стану після транспортування можна буквально за лічені хвилини. Ця простота дуже допомогла "Лазеру" стати популярним, і сьогодні це найчисленніший олімпійський клас. У той же час, "Лазер" - це жорсткий монотип і, завдяки високим вимогам до дотримання стандартів при виробництві, він дуже конкурентний клас.

ІСТОРІЯ ЛАЗЕРУ

"Лазер" - дуже легкий, дешевий
і в той же час динамічний човен

У 1969 році канадець Брюс Кербі задумався про створення невеликого швертбота, який можна було б легко перевозити на даху автомобіля. Із завданням він впорався, і на світ з'явився "Лазер".

Для свого часу "Лазер" мав просто революційний підхід в дизайні. Ця яхта мала повністю герметичним корпусом об'мом 150 куб. дм. і невеликим кокпітом. Вага корпусу дорівнює 60 кг, що забезпечило "Лазер" великим запасом плавучості. Яхта була озброєна одним вітрилом типу кет, і була розрахована на одну людину.
Клас Лазер Історія

ЛАЗЕР-Три яхты в одной

"Швертботы Laser - это настоящий мировой феномен"

Отримувати задоволення від гонок на Laser
можуть люди будь-якого віку і зросту

Юношеский Laser 4.7

Image

Женский Laser Radial

Image

Олимпийский Laser

Image
Image

Пошук