Наш блог

Цікаве про ЛАЗАР. Навчання. Історія. Факти

До чого бути готовим на першому занятті на «лазер»?

Для першого заняття краще вибрати погожу днинку. Швертбот, на відміну від кільової яхти, легко перевернути. Один ніяковий рух під час зміни галс може вилитися в дуже великий крен і полоскання вітрила.

Початківець спортсмен при цьому неминуче виявляється в воді. Його завдання - встати на шверт і своєю вагою повернути човен в нормальне положення (яхтсмени говорять - «поставити на рівний кіль»). Більш того - вас можуть попросити навмисно перевернути човен, щоб навчитися її відновлювати. Не лякайтеся, це нормально. Мала вага - це не тільки загроза перекидання, а й великий запас плавучості, так що зробити це відносно легко навіть дівчині або підлітку.
До того, що інструктор залізе до вас в човен і деякий час ходитиме разом з вами

«Зайвий» людина на борту одномісного швертбота не дуже добре впливає на його швидкісні якості, зате вам буде набагато спокійніше і ви зможете задати всі ваші запитання. Надалі користувач може вибрати режим заняття: інструктор тренується з вами на іншому «Лазер» або слід за вами на катері. У «Прояхтінге» перший варіант дорожче другого (3000 на годину проти 2500 в годину). Наступний рівень просунутості - групові тренування, коли ви ганяєтеся в невеликій групі під наглядом інструктора на катері. Тут уже відпрацьовується стратегія і тактика гонок - ви змагаєтеся між собою за стандартною схемою з двома знаками (підвітряного і Навітряною) і стартовою лінією, яка одночасно є і лінією фінішу.

Вихід на воду без інструктора значно дешевше тренування з інструктором (1000 рублів на годину в PROyachting), але до цього рівня потрібно ще дорости. Вам довірять «Лазер», якщо ви вже впевнено їм керуєте і точно не уріжетеся в причал або проходить повз моторку. Safety first.
До відсутності теоретичної частини

Любителі поспати на лекціях в універі - тут вам нема чого робити. Практика, практика і ще раз практика - приблизно так проходять тренування на «лазер». Інструктор PROyachting Микита Климентьєв керується приказкою «Краще один раз побачити, ніж десять разів почути», і він абсолютно має рацію: навіть зазубривши назви курсів щодо вітру, на воді ви, швидше за все, спочатку будете плутати подветренний борт з Навітряною.

Пошук